Det er nå over tre år siden vi startet vårt samarbeid med Eika Kundesenter, men fremdeles er det få av våre kunder som benytter seg av telefontilbudet på kveldstid. 
Du får hjelp til det aller meste på kveldstid, særlig har kundesenteret god kompetanse på det som gjelder nettbank, mobilbank, betalinger, kort og forsikring. Kundesenteret får gode tilbakemeldinger fra kundene og fikk prisen for årets beste kundeservice 2020. Ønsker du et møte med en rådgiver, kan du også avtale det med kundesenteret. 

De fleste av våre kunder har en egen rådgiver som de kjenner. Hvem som er din rådgiver finner du i nettbanken eller mobilbanken, og det vil fremdeles være mulig å kontakte din rådgiver for spørsmål om økonomi, lån, sparing og forsikring. Rådgiveren er også tilgjengelig for møter, dersom du ønsker en helhetlig gjennomgang av økonomien. 
Bakgrunnen for vårt samarbeid med Eika Kundesenter  er at vi ønsker å frigjøre tid for våre rådgivere, slik at de får bedre tid til rådgivning og utnytte den gode kompetansen de besitter. Så har du problemer med kort, betalinger, mobilbank eller nettbank, er det best å bruke vårt nye kundesenter. 

Uansett når du ringer, bruker du vårt vanlige telefonnummer 33438300.