Sentrale oppgaver blir å ivareta alle henvendelser, fysisk, pr mail og tlf. Det er viktig for banken å ha gode relasjoner med både eksisterende og potensielle kunder. Eksempler på arbeidsoppgaver er:

  • Salgsaktiviteter og møtebooking
  • Rådgiving i hverdagsøkonomi, forsikring, sparing og lån
  • Oppfølging av digitale kjøpshenvendelser / vedlikehold av kontantautomater.

Vi ønsker oss en person som har glede av å gi service og bidra til salg av bankens produkter, er selvstendig og alltid villig til å lære mer. Det er viktig at du er ryddig i alt du foretar deg og liker ansvar og kontakt med kunder. Imøtekommende og vennlig personlighet.

  • Minimum 3 års relevant høyere utdanning, gjerne erfaring som finansiell rådgiver og som skadeforsikringsrådgiver. 
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning.
  • Fint også med lokal kunnskap og relasjoner.

Som en del av teamet i Andebu sparebank vil nyte du godt av konkurransedyktige betingelser som lønn, pensjon, forsikring mm. Gode muligheter for videreutvikling og kompetanse innen fagområdet, samt autorisasjonskrav for finansielle rådgivere.

Spørsmål om stillingen kan rettes til teamleder i Kundesenter Karin Moland på tlf. 452 24049 eller teamleder i Sandefjord Knut- Andrè Mathisen på tlf. 488 90970

Søknad og CV sendes melby@co-partner.no snarest og senest innen 3.12.


Andebu Sparebank er lokalbanken i Sandefjord kommune, og har Vestfolds mest fornøyde kunder (Kantar TNS 2017). Banken har 11 000 kunder og 27 årsverk og holder til i moderne lokaler i Andebu og Sandefjord. Andebu Sparebank er en del av Eika-alliansen.  Våre kunder benytter i stor grad våre digitale løsninger, samtidig kjennetegnes banken av god personlig service.  Banken er en fulltjenestebank både for person- og bedriftskunder.