En ny kundeundersøkelse gjennomført blant bedriftskunder i 49 Eika-banker gir svært positive resultater for Andebu Sparebank. Sammenlignet med Eika-snittet og andre BTV-banker skårer vi bedre på nesten alle områder. Våre BM-kunder er blant landets mest fornøyde.

På spørsmål om kundeforholdet, sier 22 % at de er fornøyd, 50% er svært fornøyd og 20 % er usedvanlig fornøyd.
- Flott levert og all ære til BM-rådgivere og kundetorg. Kundene er svært fornøyde, har høy lojalite og svært høy tillit til at våre rådgivere ivaretar deres interessert, sier banksjef Børre Grovan i en kommentar.

Sterke relasjoner 
- Andebu Sparebank har særdeles sterke relasjoner til sine kunder. Banken er særlig sterk på preferanse-dimensjonen: Kundene er vesentlig mer lojale til Andebu Sparebank enn den typiske Eika-kunden. Kundene har usedvanlig stor tillit til de ansatte i banken: At de ansatte har hovedfokus på kundenes interesser, fremfor bankens egne interesser, skriver Kantar TNS i sin oppsummering.